ثبت بلندترين بناي آجري جهان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ثبت بلندترين بناي آجري جهان
نوشته شده در دو شنبه 18 بهمن 1389
بازدید : 67
نویسنده : مولوی
درخواست ثبت جهاني بلندترين بناي آجري جهان که در گنبد کاووس قرار دارد به گفته نماينده مردم اين شهرستان به تازگي توسط رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به يونسکو ارسال شده است.

عبدالله رستگار نماينده مردم گنبد کاووس در گفتگو با مهر گفت: برج قابوس بن وشمگير در شرق استان گلستان در شهرستان گنبد کاووس قرار دارد. درخواست ثبت جهاني اين برج که بلندترين بناي آجري جهان است از سوي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به يونسکو ارسال شد تا شاهد ثبت نهايي آن در يونسکو باشيم.

وي افزود: به نظر مي‌رسد برج قابوس بن وشمگير در انتهاي سال 2011 ميلادي و ابتداي 2012 به طور کامل به ثبت جهاني مي‌رسد و در سايت يونسکو قرار مي‌گيرد.

به گفته نماينده مردم گنبد کاووس ، ثبت جهاني برج قابوس بن وشمگير موفقيت بسيار خوبي براي استان هاي شمالي کشور است چراکه نه تنها در جذب گردشگر خارجي براي استانهاي شمالي موثر است بلکه امکاناتي که يونسکو براي نگهداري اين گونه مراکز اختصاص مي دهد مي‌تواند براي استانهاي شمالي کشور کمک خوبي باشد.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: